Nu volgt het examen voor het trainingsprogramma Succesvol aan de slag met klantfeedback!
De 10 examenvragen gaan een stap verder dan de vragen die gesteld zijn aan het einde van ieder hoofdstuk. Lees dus goed de vraagstelling voordat je een antwoord geeft.
Wanneer je het examen met goed gevolg hebt afgelegd ontvang je het certificaat “Succesvol aan de slag met klantfeedback!”. Je moet daarvoor 7 antwoorden goed hebben. We wensen je veel succes met het examen.
Toets samenvatting
0 of 10 Vragen completed
Vragen:
Informatie
Je hebt de toets al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Toets is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de toets te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
Resultaten
Resultaten
0 of 10 Vragen answered correctly
De tijd is verstreken
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Gemiddelde score |
|
Uw score |
|
Categorieën
- Niet gecategoriseerd 0%
-
Je bent klaar!
-
Helaas
Je hebt niet voldoende gescoord voor het certificaat. Terug naar de schoolbanken?
-
Gefeliciteerd!
Je bent nu officieel een Klant Feedback specialist. Download hier je certificaat.
Pos. | Naam | Ingevoerd op | Punten | Resultaat |
---|---|---|---|---|
Tabel is aan het laden | ||||
Geen data beschikbaar | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Huidig
- Review
- Beantwoord
- Goed
- Fout
-
Vraag 1 of 10
1. Vraag
Vraag 1:
Welke van de onderstaande stellingen is juist? -
Vraag 2 of 10
2. Vraag
Vraag 10:
Wat is niet juist? Het opvolgen van individuele klantfeedback is… -
Vraag 3 of 10
3. Vraag
Vraag 2:
Wat is geen verschil tussen een passive en een detractor? -
Vraag 4 of 10
4. Vraag
Vraag 3:
Welke van de onderstaande stellingen is juist? -
Vraag 5 of 10
5. Vraag
Vraag 4:
Welke 3 zaken zijn het meest belangrijk in het opvolgen van feedback van een detractor? -
Vraag 6 of 10
6. Vraag
Vraag 5:
Wat is de belangrijkste reden om feedback van een promoter intern te delen? -
Vraag 7 of 10
7. Vraag
Vraag 6:
Wat is het belangrijkst in het voeren van de gesprekken t.b.v. de opvolging van klantfeedback? -
Vraag 8 of 10
8. Vraag
Vraag 7:
Wat is niet juist? -
Vraag 9 of 10
9. Vraag
Vraag 8:
Waarom is het belangrijk in de opvolging van klantfeedback van een detractor op korte termijn actie te ondernemen? -
Vraag 10 of 10
10. Vraag
Vraag 9:
Wat is juist? Het principe van de NPS® is…