TOETS MODULE 1
Wat levert klantfeedback op?
Toets samenvatting
0 of 15 Vragen completed
Vragen:
Informatie
Je hebt de toets al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Toets is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de toets te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
Resultaten
Resultaten
0 of 15 Vragen answered correctly
De tijd is verstreken
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Gemiddelde score |
|
Uw score |
|
Categorieën
- Niet gecategoriseerd 0%
-
Helaas, je hebt niet alle vragen goed beantwoord.
Klik op de knop hieronder om de toets opnieuw te doen.
-
Helaas, je hebt niet alle vragen goed beantwoord.
Klik op de knop hieronder om de toets opnieuw te doen.
-
Goed gedaan!
Je hebt genoeg vragen goed beantwoord om door te kunnen naar de volgende module.
-
Wow! Wij hoeven jou niks meer te leren…
Maar ga toch maar snel door naar de volgende module.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Huidig
- Review
- Beantwoord
- Goed
- Fout
-
Vraag 1 of 15
1. Vraag
When you listen to customer experiences, you can determine what is needed in order to keep the customer at your organization or to strengthen the relationship with that customer
GoedFout -
Vraag 2 of 15
2. Vraag
Wat zijn de positieve gevolgen voor een organisatie in het opvolgen van klantfeedback?
GoedFout -
Vraag 3 of 15
3. Vraag
Vul de volgende zin aan “Wanneer de verwachtingen niet overeenkomen met de ervaringen van de medewerker”
GoedFout -
Vraag 4 of 15
4. Vraag
Wat is het meest positieve effect van het opvolgen van medewerker feedback?
GoedFout -
Vraag 5 of 15
5. Vraag
Wat is de grootste valkuil bij het ophalen van medewerkerfeedback?
GoedFout -
Vraag 6 of 15
6. Vraag
When you listen to customer experiences, you can determine what is needed in order to keep the customer at your organization or to strengthen the relationship with that customer
GoedFout -
Vraag 7 of 15
7. Vraag
Wat zijn de positieve gevolgen voor een organisatie in het opvolgen van klantfeedback?
GoedFout -
Vraag 8 of 15
8. Vraag
Welk antwoord is juist?
GoedFout -
Vraag 9 of 15
9. Vraag
Wanneer je luistert naar de ervaringen van klanten kun je bepalen wat er nodig is om de klant te behouden of de relatie met een klant te verstevigen.
GoedFout -
Vraag 10 of 15
10. Vraag
Welk antwoord is juist?
GoedFout -
Vraag 11 of 15
11. Vraag
Wanneer je luistert naar de ervaringen van klanten kun je bepalen wat er nodig is om de klant te behouden of de relatie met een klant te verstevigen.
GoedFout -
Vraag 12 of 15
12. Vraag
Wat zijn de positieve gevolgen voor een organisatie in het opvolgen van klantfeedback?
GoedFout -
Vraag 13 of 15
13. Vraag
Welk antwoord is juist?
GoedFout -
Vraag 14 of 15
14. Vraag
Wanneer je luistert naar de ervaringen van klanten kun je bepalen wat er nodig is om de klant te behouden of de relatie met een klant te verstevigen.
GoedFout -
Vraag 15 of 15
15. Vraag
What are the positive effects of the follow-up on customer feedback for an organization?
GoedFout