TOETS MODULE 2
De theorie achter klantfeedback
Toets samenvatting
0 of 16 Vragen completed
Vragen:
Informatie
Je hebt de toets al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Toets is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de toets te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
Resultaten
Resultaten
0 of 16 Vragen answered correctly
De tijd is verstreken
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Gemiddelde score |
|
Uw score |
|
Categorieën
- Niet gecategoriseerd 0%
-
Helaas, je hebt niet alle vragen goed beantwoord.
Klik op de knop hieronder om de toets opnieuw te doen.
-
Helaas, je hebt niet alle vragen goed beantwoord.
Klik op de knop hieronder om de toets opnieuw te doen.
-
Goed gedaan!
Je hebt genoeg vragen goed beantwoord om door te kunnen naar de volgende module.
-
Wow! Wij hoeven jou niks meer te leren…
Maar ga toch maar snel door naar de volgende module.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- Huidig
- Review
- Beantwoord
- Goed
- Fout
-
Vraag 1 of 16
1. Vraag
The first step to follow up of customer feedback is to understand how the feedback is established
GoedFout -
Vraag 2 of 16
2. Vraag
The NPS® is measured on a 10-point scale, asking how likely it is that a product, organization or service would be recommended to relations
GoedFout -
Vraag 3 of 16
3. Vraag
De eerste stap naar opvolging van klantfeedback is inzicht krijgen hoe de feedback tot stand komt.
GoedFout -
Vraag 4 of 16
4. Vraag
Enthousiasme is een gevoel dat van binnenuit komt. In het kort kun je stellen dat enthousiasme gebaseerd is op je persoonlijke ervaringen én je persoonlijke verwachtingen.
GoedFout -
Vraag 5 of 16
5. Vraag
De basisvoorwaarde voor enthousiasme is het voldoen aan de verwachting
GoedFout -
Vraag 6 of 16
6. Vraag
Een passive is enthousiast over de dienstverlening alleen niet uitgesproken tevreden over de uitvoering daarvan.
GoedFout -
Vraag 7 of 16
7. Vraag
De NPS® wordt gemeten op een 10-puntschaal waarbij gevraagd wordt hoe waarschijnlijk het is dat een product, organisatie of dienst zou worden aanbevolen aan relaties.
GoedFout -
Vraag 8 of 16
8. Vraag
A passive is enthusiastic about the service, but not particularly satisfied with its implementation
GoedFout -
Vraag 9 of 16
9. Vraag
The first step to follow-up of customer feedback is to understand how the feedback is established
GoedFout -
Vraag 10 of 16
10. Vraag
The NPS® is measured on a 10-point scale, asking how likely it is that a product, organization or service would be recommended to relations
GoedFout -
Vraag 11 of 16
11. Vraag
Een passive is enthousiast over de dienstverlening alleen niet uitgesproken tevreden over de uitvoering daarvan.
GoedFout -
Vraag 12 of 16
12. Vraag
De NPS® wordt gemeten op een 10-puntschaal waarbij gevraagd wordt hoe waarschijnlijk het is dat een product, organisatie of dienst zou worden aanbevolen aan relaties.
GoedFout -
Vraag 13 of 16
13. Vraag
De eerste stap naar opvolging van klantfeedback is inzicht krijgen hoe de feedback tot stand komt.
GoedFout -
Vraag 14 of 16
14. Vraag
Een passive is enthousiast over de dienstverlening alleen niet uitgesproken tevreden over de uitvoering daarvan.
GoedFout -
Vraag 15 of 16
15. Vraag
De NPS® wordt gemeten op een 10-puntschaal waarbij gevraagd wordt hoe waarschijnlijk het is dat een product, organisatie of dienst zou worden aanbevolen aan relaties.
GoedFout -
Vraag 16 of 16
16. Vraag
A passive is enthusiastic about the service, but not particularly satisfied with its implementation
GoedFout