Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
€125 per cursist

Inspelen op momenten van de waarheid

De verwachtingen van klanten in de B2B sector worden steeds hoger. Door in te spelen op de momenten van de waarheid kun je klantverwachtingen overtreffen, de waarde van jouw product of dienst vergroten en het onderscheidend vermogen van je organisatie verhogen. Maar waar begin je?  

Analyseren van contactmomenten

In deze praktische training laten we je ervaren hoe je Customer Journeys als model kunt gebruiken om klantbehoeftes beter te begrijpen, pijnpunten uit te diepen en verandering teweeg te brengen.  Customer Journeys helpen je in het analyseren van de verschillende contactmomenten tussen jouw klanten en je organisatie. Hoe zijn de contactmomenten met elkaar verbonden? Waar lopen klanten tegenaan en op welke momenten kan jouw organisatie echt het verschil maken? Hoe kun je ze verrassen en de klantverwachtingen overtreffen?  

Door met een eigen case aan de slag te gaan leidt deze training niet alleen tot het vergroten van je kennis, maar zal je ook meteen concrete punten hebben waarmee je de klantbeleving kunt optimaliseren.  

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is bedoeld voor iedereen in de B2B sector die aan de hand van Customer Journeys de klantbeleving wenst te optimaliseren. De training heeft waarde voor zowel een Customer Experience Manager die het gehele plaatje bekijkt en verschillende afdelingen probeert te verbinden als voor een Manager Klantenservice die focust op de specifieke journey van klantenservice en daar verbetering wenst te realiseren.  

Wat levert het je op? 

  • Je leert hoe je stapsgewijs een Customer Journey in kaart brengt. 
  • Je leert om klantinzichten voor de Customer Journey te verzamelen.  
  • Je krijgt tips om je collega’s te betrekken in het denken en werken vanuit de Customer Journey. 
  • Je leert hoe je, vanuit de Customer Journey, verandering in gang kunt zetten en effecten op klantbeleving kunt monitoren.