Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
¤125

Succesvol aan de slag met medewerkerfeedback!

Enthousiaste, loyale en betrokken medewerkers kunnen er gezamenlijk voor zorgen dat de beste kwaliteit van dienstverlening wordt geleverd en klanten in de toekomst zullen terugkeren naar jouw organisatie. Het klinkt allemaal zo logisch en simpel. Maar hoe krijg je dit als organisatie voor elkaar? Hoe krijg je je medewerkers “echt” enthousiast, loyaal en betrokken?  

Aan de slag met de feedback

Om antwoord te krijgen op deze laatste vraag, halen veel organisaties feedback op bij hun medewerkers. Dit is uiteraard de eerste belangrijke stap, maar om een optimale medewerkerbeleving te realiseren is meer nodig. Je moet met de medewerkerfeedback aan de slag!

Het klinkt simpel maar in de praktijk blijkt dit toch ingewikkeld te zijn. Veel leidinggevenden slagen er niet in om medewerkerfeedback goed op te volgen. Het gevolg hiervan is dat niet alleen de gewenste doelen niet worden behaald, maar medewerkers juist gefrustreerd en gedemotiveerd raken. Bij een gebrek aan opvolging doet het ophalen van feedback jouw organisatie meer kwaad dan goed.

Dit trainingsprogramma “Succesvol aan de slag met medewerkerfeedback” vormt een essentiële stap in de succesvolle opvolging van medewerkerfeedback.    

Voor wie is dit trainingsprogramma bedoeld?

Dit trainingsprogramma is bedoeld voor directie, management en leidinggevenden die succesvol aan de slag willen met medewerkerfeedback op basis van de eNPS® (Employee Net Promoter Score) methodiek. Het maakt hierbij niet uit welk systeem of platform voor het eNPS® onderzoek wordt gebruikt, zolang men maar het beste uit medewerkers wil halen door het opvolgen van feedback.  

Wat levert een goede opvolging je op?

  • Een verbeterde  medewerkerbeleving  
  • Medewerkers die meer in hun kracht staan  
  • Verbeterde communicatie en samenwerking binnen de organisatie  
  • Een versterkte relatie met je medewerkers  
  • Behoud van medewerkers
  • Positieve geluiden in de markt over jouw organisatie  
  • Enthousiastere klanten dankzij enthousiastere medewerkers  

Wat gaan we je leren?

Waarom het belangrijk is om medewerkerfeedback op te halen en op te volgen.

Hoe de theorie achter
de eNPS® methodiek in elkaar zit.

Hoe je medewerker-feedback kunt analyseren.

Hoe je medewerker-feedback het beste kunt opvolgen.

We delen tips over hoe je het beste in gesprek gaat over medewerkerfeedback.

We bieden je een actieplan om aan de slag te gaan.

Start de cursus

Iedere module begint met een korte animatie waarin wordt aangegeven wat de leerdoelen zijn en wat het onderwerp is van de module. Aan het eind van iedere module beantwoord je een aantal vragen voordat je verder kunt met de volgende module. De e-learning wordt afgesloten met een examen. Wanneer je het examen met een goed resultaat hebt afgerond, ontvang je het certificaat “Succesvol aan de slag met medewerkerfeedback.”